Menu

imageid=2729|limitstart=0|limitcount=1|
detail=0|displayname=0|displaydetail=0|
displaydownload=0|namefontsize=25|namenumchar=3}
W niedzielę 20 września zaraz po śniadaniu wybrałyśmy się wraz z wychowawczynią p. Karoliną  na wycieczkę rowerową. Celem naszej wyprawy było jezioro Włókna we wsi Potrzanowo.
Po godzinnej jeździe dotarłyśmy do celu. Zatrzymałyśmy się na dość wysokim pagórku, u stóp którego ukazała nam się otulona zielonym lasem błękitna toń jeziora. Widok był przepiękny.

Naprędce ustawiłyśmy rowery i pobiegłyśmy stromą plażą nad brzeg. Miałyśmy wielką ochotę zanurzyć się w przeźroczystej wodzie, ale nasze zamiary zostały szybko ostudzone jej chłodem. Ograniczyłyśmy się, więc tylko do zamoczenia nóg. Siedząc na polanie zachwycałyśmy się pięknem krajobrazu i łapałyśmy ostatnie promyki odchodzącego już lata.

Błogi spokój zakłóciły odgłosy końskiego galopu. Na plaży pojawiła się kobieta jadąca na koniu, której nie odstępował na krok bardzo rozbawiony pies. Naszą uwagę zwrócił piękny koń. Za zgodą właścicielki mogłyśmy się do niego zbliżyć i pogłaskać. Całe to zamieszanie wykorzystał pies, kradnąc jednej z nas obuwie i biegając z nim po plaży. Wtedy rozpoczęła się niezła zabawa, rzuciłyśmy się w pogoni za psem.
Kiedy już wszystkie miały na nogach buty, ruszyłyśmy w powrotną drogę. Byłyśmy przekonane, że wracamy już do Ośrodka, wtedy p. Karolinka zrobiła nam niespodziankę, zabierając nas do parku. Piękna pogoda i barwy kończącego się lata zachęciły nas do zrobienia wielu ciekawych fotografii.

Na zakończenie wycieczki zatrzymałyśmy się na placu zabaw, by oddać się uciechom z dziecięcych lat.
Po powrocie zmęczone, ale bardzo zadowolone zjadłyśmy pyszny obiad, w trakcie którego wspominałyśmy mile spędzony czas.

Magda Delakowicz
{phocagallery view=category|categoryid=122|displaydownload=1|detail=1|displaydetail=0|displayname=0}